Clash Of Clans Hesap Aktarma 2015

Clash Of Clans hesap aktarma yada hesap satma yaparken karşılaştığımız bazı sorunlar oluyor bunu engellemek amaçlı sizlere detaylı olarak clash of clans hesap nasıl aktarılır bunu anlatacağım arkadaşlar. Adım adım işleyip anlatacağım ve ayrı olarak farklı bir arkadaşın yüklemiş olduğu video ile daha iyi anlamanızı sağlayacağım. Öncelikle farklı yöntemler olduğunu belirtmek isterim ancak ben normal ve en garanti olan yöntemi ilk öncelikle anlatacağım sizlere.


Clash Of Clans Hesap Aktarma

1- Aktarılacak olan cihazdan sağ köşede ayarlar sekmesine tıklayalım.

2-Karşımıza çıkan ekrandan bir cihaza bağla seçeneğine tıklayalım.

3-Eğer Game Center yada Gmail giriş yapılmadıysa giriş isteyecektir. Girişler yapılı ise diğer adıma geçin.

4-Bu Eski cihaz seçeneğine tıklayalım.

5-Eğer aktarcağınız iphone vs ise zaten yapacağınız işlem şuydu sadece Game Center hesabı ile diğer cihazdan giriş yapmaktı. Ancak farklı bir cihaz ise seçeneğe tıklayalım ve karşımıza kod gelecek.

6-Yeni cihazla aynı işlemleri yapıyoruz sadece 4. adımda yaptığımız yerde bu yeni cihaz diyoruz ve istenilen kodu giriyoruz.

7-Aktarım bu kadar basit arkadaşlar.


Yorum Yap

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

41 Yorum Yapıldı

  • ben köy satın aldım ancak gmail şifresini aldım şifre değiştirdim fakat girilmior bu köe baska ciha< baglanıp diip duruor level 137 köy binası numaram 0xxx zor duruma düstüm allah rızası için yardım edin zor durumdaım

    • merhabalar, aldığınız kişi köyden çıkış yapması gerekiyor. Oyuna girdikten sonra bağlı olduğu hesap vardır onu kapatmalı.

  • merhaba hocam bende hesap satın aldım dediğiniz gibi yaptık ancak terettütlerim var aktarım kodla yeni cihaz denilerek yapıldı peki satın aldığım adam hesabı geri alabilir mi tekraradan ? sıkıntı olmasın

  • İpad den android cihaza aktarım yapamıyoruz. Bir cihazı bağla=Bu eski cihaz=Başka bir cihaza bağlamak istiyorum dediğimizde ”Zaten bağlantılı. Mecvut köy zaten bağlandı. Bağlatı sadece bir kere yapılabilir diyor. Yardım lütfen…

  • Merhabalar
    benim bir sorunum var oyunumun bağlı bulunduğu gmail hesabını değiştirmek istiyorum telefondan yardım ve destek bölümü ile yazıştım en son bana bir kod gönderdiler geri kalanınıda siz yapın diyorlar tekrar mesaj attım kodu nereye yazacağım yeni gmail hesabına eski köyümü nasıl aktaracağım diye daha cevap gelmedi siz konu hakkında bilginiz varsa paylaşırmısınız ?

  • Acill!!! abiciğim ben bir hesap satın aldım androidden ioiosa aktarırken game centere kayıtlı olduğu için hesap değiştirilemez diye bir uyarı geliyor. Bende bu yüzden game center hesabımdan çıkış yaptım fakat bu seferde game center hesabından giriş yapmadan bu eski hesp bu yeni hesp yapmama izin vermiyor çok acill cevap verirsen çok sevinirim

  • Arkadaslar 110 seviye 9.seviye full koyim satılık ilgilenenler 05058173171 nolu telden ulasabilir

  • Abi benim hesabın normal duruyordu yanlış likla oyunu sildim yukleyince en başta saten heabim var seçeneğine tikliyorum olmuyor bi yardim ed abi allah rızası için

  • Merhabalar ben yeni hesap satın aldım 115 level gmail hesabı ve gamecenter hesabını üzerime aldım falat hala başka kullanıcı baglanıyor diyor ve adamda çıkış yapmıyor sürekli giriyor ne yapmam lazım bu adam köyü birden fazla gmail hesabı veya birden fazla gamecenter hesabına kayıt ettirmiş olabilirmi varmı öyle birşey lütfen yardım

  • Merhaba
    Bn iphone kullanıyorum
    Ve başka bi clans ın aktarımı olmuyo
    Almış olduğum koy 100 level de bnim kullandığım 34 level de
    Aktarım da belediye binası 4.seviye de olması gerekiyo diyo
    Yardımcı olursanız sevirim tşkr ederim

  • Iphoneden adroıde gecıs yapamıyorum nasıl yapacagım acıl cewap verın yav cunkı koy bı kere baglandı dıo

  • merhabalar ben ipad da kullanirken android telefonuma aktardım.telefonumu değiştirdim.diğer telefonuma bağlamak istediğimde zaten bir cihaza bağlı diyor.ne yapmaliyim.diğer telefonu verirken oyunu silmiştim

  • Arkadaşlar benim mevcut oyunumu gmaile bağlayamıyorum daha önce bağlamıştım hatta oyunu iki defa sidim tekrar yüklediğimde kaldığım yerden tekrar oynamaya devam ettim. Ancak oyunumu başka bir cihaza bağlamak istediğimde gmail bağlı olmadığını gördüm bağlamaya çalıştıģımda bağlanmıyor.
    En kötüsü şimdi hangi gmaile bağlamıştım bu oyunu hatırlamıyorum eski gmail bağlanmadan yeni bir gmaile bağlamanın bir yolu var mı

  • Merhabalar. Benim eski bir clash of clans hesabim vardi gmail adreime kaydetmiştim smdi onu silmek istiyorum gmail hesabimdan nasıl yapabilirim ?

    • Benim elimde var 91 level ekle face book metin gülen ankarada yasiyorum elden olursa iyiolur olmazsa kontur

  • Ben birinden clash of clans hesabı aldım ama game centera gmail hesabıyla giriş yaptım. Gmail hesabına girince hesapta kayıtlı bir clash of clans hesabı görünmüyor. Androitte de açılmıyor. Ne yapmalıyım ?

  • Abimin telefonu ios benim ise android o artik kullanmiyo hesabi ben alicam ama daha once baska bi android cihaza aktarim yapmis 2. Kez aktarimi nasil yapabilirim

  • Kardeş ben daha önceden hesabımı ıphondan android bi tele aktardım ama şimdi androidden ıphondan aktarılmıyor bi çağresi varmı yoksa hesap gidecek telefonda

  • Kardesim ben bi soru sorucaktim bu hesap aktarma yaparken meselea satma islemindr satacagimiz kisinin gmaili farkli hesabi onun telefona atkardigimizda onun gmailibe mi baglaniyor hesap hala bnm gmaildemi kaliyor?

  • 146 LvL full TH 11 hesabımı satıyorum, ilgilenenler facebook.com/gkhnyldrn Gökhan Yıldıran’dan ulaşabilirler

  • Arkadaşlar benim gmail hesabım var ve bu hesaptan bir iphone ile bağlantı yapılıyor bir şekilde senkronize etmişler bu iphone hesabını nasıl iptal edebilirim. İphone hesabını kim kullanıyor bilmiyorum

  • Hocam bende başkasına köyü satacagim da meil adresimi vermeden onun meil adresine aktarma yapabilirmiyim

  • Çarımı 1 kere Samsung san i Phone aktardım şimdi yine Samsung aldım Çarı yine aktarabilirmiyim

  • Satılık clash of clans 138 lvl isim değişiklil hakkı ve 7000 taş var ciddi alıcıar watsap:05465317407 ulaşşsın